new things, thanks!

Jeg har tilbragt min weekend i malmö med familien. Det har været virkeligt hyggeligt. God mad, lækkert hotel, hygge og en smugle shopping blev det da også til.

Som i kan se har jeg valgt at smide små to hundrede kroner efter Medina, tæt på. Jeg læste om den på Katrine Krojby’s blog, og jeg er sikker på bogen falder lige i min smag! Øreringene på billedet er også nye. Dem købte min søde far til mig i går, i malmø! Hvad med jer, hvordan har i tilbragt jeres weekend?

Skriv et svar

