marc by marc jacobs

Har gjort mig et virkelig godt køb i dag, nemlig en Marc Jacobs taske :-) er allerede rigtig glad for den, og jeg er sikker på at den nok skal blive brugt flittigt!

Jeg var inde i byen med min gamle medblogger Sofie. Hun fik fat i et par Mentor wedges til 1800 sat ned til 300! Er så jaloux over at de ikke var i min størrelse! Til gengæld fik jeg så købt den fine Marc Jacobs taske, to neglelakker, et par øreringe og shampoo til mine makeup pensler, så jeg er godt tilfreds med dagens fangst :-) /M

4 thoughts on “marc by marc jacobs

  1. S siger:

    Smuk smuk taske malene :-) og tak for en god dag!

  2. Tak smukke, og selv tak for en skøn lørdag ;-)

    /M

  3. Malene siger:

    Hey Malengirl!
    Hvorfor overrasker det mig bare ikke at du har oprettet din egen blog? Dine indlæg fyldte jo en hel del på yummiashell ;) Men det ser sgu godt ud, – kan mærke hvor meget du elsker at blogge!! ;*
    – så overrasker det måske heller ikke dig, at jeg også har startet min egen… (jeg forsøger VIRKELIG at satse på at holde denne her kørende haha http://www.quotingcliche.blogspot.com)

    + MEGA NICE TASKE!!!

    • Hej Malene :-)
      Ja jeg gør, jeg elsker det virkeligt!
      Jeg glæder mig til at se hvad du kan tilbyde bloggerverden ;-) jeg kigger forbi!
      og tak! Jeg har også rigtigt glad for tasken!

      /M

Skriv et svar

