party every day..

HEJ SEJE MENNESKER!
Jeg har haft den sjoveste aften i byen i naaat, super lækkert! Kender i ikke det når man bare har brug for at der sker noget, uden det behøver at være noget konkret? Btw, det var i hvert fald nice i nat! Jeg var hjemme ved en syv tiden, og har så ikke kunne sove, så mit hoved og jeg er ret så smadrede ;-)

Som i kan se på billedet står næste weekend på K Nord Drenge/Pige Middag Afterparty hvilket jeg glæder mig sindsygt til. Det bliver så dope, det kan jeg bare mærke! Det bliver holdt på park natklub og der er fri bare hele natten.. hvad mere kan man ønske? ha!

Skriv et svar

