sex, drugs and homework?

Jeg har fået et par kommentarer til mine forrige indlæg, om jeg havde lyst til at fortælle lidt om min uddannelse og ja, det har jeg da!

Jeg er førsteårs studerende på hhx (handelsgymnasium) i Lyngby. Jeg har en markedsorienteret studieretning der består af: afsætning A, virksomhedsøkonomi A og innovation C. Der er en super fed linje, da man kan relaterer alt hvad vi laver til et kommende arbejdsliv. Jeg er ikke særligt god til sprog, og er derfor lidt træt af at have engelsk på A og fransk på B, men det kan man jo ikke komme udenom. Det fag jeg føler mig stærkest i er dansk. Oprindeligt havde jeg matematik på C, men jeg har valgt at hæve det til B, da jeg har noget a la CBS (copenhagen business school) i tankerne, efter hhx. Jeg er på nuværende tidspunkt glad for min uddannelse, og også selve skolen. Jeg ved man har mulighed for at komme ud og besøge skolen, så hvis du sidder i en 9. eller 10. klasse og sveder over hvad du skal, så tag et smut forbi hhx, Lyngby :-)

Skriv et svar

