M.A.C

Har simpelhen hørt så meget om M.A.C Makeup genne tiden, men har aldrig prøvet det “på eget ansigt”. Så jeg valgte derfor i dag at smide lidt penge efter en mineral blush derfra, i farven Fard À Joues Mineralize. Nu har den bare at leve op til mine forventninger :-) Btw, skal måske til en kææmpe fest i indre by i morgen i forbindelse med cfw! Jeg glæder mig simpelhen bare super meget! I skal nok få alle tænkelige detaljer om.. alt der har med festen at gøre – for jeg glæder mig! God weekend.

Skriv et svar

