velkommen til… medina!

Så har jeg læst den.. Medina tæt på! Jeg er ikke normal kæmpe fan af Medina, men har alligevel fundet hende inspirerende. Bogen var over alle mine forventninger, virkelig god! Man kom helt ind under huden på hende. Bogen er lavet som en slags dagbog hvor man følger Medina over et halv års tid. Hun har en utrolig spædende dagligdag, som på samme tid er inspirerende. Hun har en utrolig energi. Jeg kan kun anbefale jer at læse den, det er virkeligt en skøn bog.. som på en eller anden måde også får en til at hvertsætte at man ikke er kendt, det synes jeg i hvert fald :-)

Skriv et svar

