my new shoes. (black’n’brown)

Var inde i byen i dag, med en veninde jeg ikke havde set i alt for lang tid! Vi fik shoppet en masse. Blandt de tre skønne ting jeg fik med hjem var disse sko! Jeg fandt dem sat ned fra 500,- til 100,- så jeg var solgt! Udover dem købte jeg mig også en fin lille “natkjole” og en sort bluse med blonder fra gina. Resten af ugen står på en stor engelskopgave der skal laves, arbejde og en masse hygge i weekenden, og så er det jo ferie! Skal i ud at rejse?? Go’ onsdag!

Skriv et svar

