† BRUNCH PÅ LÉ LÉ

Slapper af herhjemme efter en skøn dag! Er gået med min far ind til byen for at spise en fantastisk brunch på LéLé på Vesterbrogade. Der var alt, selv sushi og chokolade fondue! Efter det gik vi videre ind i byen, og jeg fandt denne super fine trøje i en genbrugsbutik. Den er fra h&m fra sidste år da de lavede en speciel kollektion op til roskilde for at støtte kraftramte. Jeg er rigtigt glad for den, fik den med hjem for sølle 48 kr! Udover det kan jeg virkeligt anbefale jer at spise brunch på LéLé, det var så godt! mmm. Har alt i alt gået 12 km i dag! Vi gik både ind til byen og hjem igen, så tror jeg dropper fitness i dag. God Lørdag!

Skriv et svar

