snak om fremtiden..

Jeg sidder og tænker lidt over hvad jeg vil resten af livet.. Til sommer er der to år til jeg er færdig med gymnasiet og så drømmer jeg lidt om at komme ind på CBS, men hvem ved.. måske er jeg skoletræt til den tid! Jeg var nede på en hyggelig lille café i går, og besøget inspirerede mig rigtigt meget. Det var sådan et lille hyggeligt sted med rigtigt meget sjæl og personlig indretning. Jeg blev helt vildt med idéen om at starte café/kaffeshop. En ting er jeg i hvert fald sikker på! Jeg skal være noget med handel. Jeg elsker regnskaber og alt hvad der ligner, så det vil jeg helt sikkert føre ud i livet. Jeg har også tænkt lidt på at rejse til udlandet i en længere periode. Jeg føler mig altid som et helt nyt menneske når jeg kommer hjem fra længere rejser, så hvordan vil det ikke føles at komme til Danmark efter man har været ude at rejse i.. 1 – 2 år? hvem ved?

Skriv et svar

