de tre sidste somre.

Min mor og jeg i Kroatien i 2008. (Nej vi har intet røget?!)

Familie billede fra Kroatien 2009. Fra venstre: Mig, far, bror, farmor og mor.

Mor, bror og jeg i Kroatien i 2009 (efter et lækker besøg på en skønt spisested!)

Mig i Berlin i sommers.

Et super fint billede fra Italien i sommers. (billedekredit til.. mig)

Sommer påklædt pige foran resterne af berlinermuren i Berlin i sommers.

Min bror der er i gang med en ordentlig omgang lækre muslinger i Kroatien i sommers.

Jeg savner sommeren så meget! Tankerne om sol, strand og ferie gør mig sindssyg, for jeg savner det simpelhen så meget! Ser frem til endnu en fantastisk sommer. Om det bliver til Kroatien, Tyrkiet eller Spanien ved jeg ikke endnu, men jeg glæder mig!! :-)

Skriv et svar

