I got money in the bank!!

 

Så er der igen tjekket penge ind på kontoen, skønt!
I denne måned skal de blandt andet bruges på disse tre ting. Fin top (også nu når det bliver forår!!) fra Alexander Wang, mineral pudder og fiber mascara fra MAC. Ja tak!

Eftermiddagen har jeg brugt på at læse bazar under dynen med en kop te og så har jeg været ude at spise running sushi med familien. Tror jeg har taget på.. altså virkeligt.. sådan.. 10 kg. Jeg hader spis til du sprækker! JEG KAN IKKE STOPPE! :D God aften alle sammen!!

2 thoughts on “I got money in the bank!!

  1. cathrine siger:

    Aj en skøn top! Hvor køber du den henne? (:

Skriv et svar

