it works out..

Efter jeg for en måneds tid siden lagde et indlæg på bloggen om at jeg ville kickstarte den sunde livsstil, har jeg fået et par mails om hvad jeg spiser. Har valgt og skrive hver en detalje ned om hvad jeg har spist i dag, så i kan få det bedste indblik som muligt.

10:30 – 2 krus kamille te og en appelsin.
13:00 – 1/2 æble + 0,5 liter vand.
15:00 – 150 ml 0,5% yoghurt m. 10 g. müsli og en stor klat blåbærsyltetøj og 0,5 liter vand.
16:00 – 85 g. mango, to big ben karameller og 1 liter vand.
19:30 – to skiver græskar rugbrød m. rullepølse og to snack gulerødder.
21:00 – jordbær/banan smoothie, et halvt æble, popcorn (tre små skåle?!) og 0,5 liter vand.

Udover popcornene synes jeg da selv dagen har gået ret godt, synes i ikke også? :D

2 thoughts on “it works out..

  1. maleneroennest siger:

    jeg håber du blev mæt smukke O.o hehe hold da op :D Det lyder lækkert.. bortset fra at det er en lidt kedlig aftensmad synes jeg.

Skriv et svar

