blog anbefaling no. 1

Jeg synes det er på tid jeg spring ud i noget blog anbefaling så her kommer den første :-)

Emily Salomon er en fantastisk dygtig blogger. Jeg er særlig vild med hendes fantastiske smukke og inspirerende fotografier. Hun blogger om.. ja alt! Alt fra opskrifter på de bedste smoothies, til rejseguides om alt fra det romantiske Paris til hjembyen Amager. Bloggen har en særlig charme, og det er præcis det jeg kan lide ved den. En blog med personlighed. Emily er et rigtigt madøre og laver derfor en masse indlæg om mad, både hjemmelavet og når hun spiser ude. Hun deler sine lækre opskrifter på bloggen, og jeg har afprøvet adskillige af hendes retter, og ja.. lækkert er det!

Tag et kig fordi bloggen her!

Skriv et svar

