om drømme..

Jeg har tænkt meget på drømme for tiden. Jeg ved ikke rigtigt om jeg overhovedet har en. Der er da massere af ting jeg gerne vil opnå og opleve, men det er alligevel ikke ting jeg kan definerer. Måske er det mere lykkeligt at leve med en drøm der ikke bliver opnået eller opfyldt, end at leve uden en. Jeg vil gerne have en drøm, en ting jeg virkeligt brænder for, men hvad det er.. det ved jeg virkeligt ikke. Jeg føler somme tider at man bliver helt tom indeni, når man ikke har en specifik ting at drømme om..

Skriv et svar

