ÅRHUS – CAFÉ VIGGO

Som lovet får i nu et indlæg fra mega lækre café viggo, som jeg nåede at spise på hele to gange mens jeg besøgte Århus med familien. Ved første besøg smagte jeg deres hvidvins-dampede muslinger m. hjemmebagt rugbrød, og jeg siger jer – det smagte så sindsygt godt! Muslingerne var virkeligt lækre og saftige, og der var kun en enkelt musling som ikke havde åbnet sig, så snydt blev jeg ikke! Dagen efter delte vi en potion klassiske café nachos m. cheddarost og kylling og prøvede også caféens såkaldte charcuterie tallerken med forskellige oster, pestoer og pålæg, hvilket også smagte super godt.

Caféen ligger i hjertet af Århus ved kanalen tæt på magasin, og er helt klart et besøg værd hvis du kommer forbi byen. Priserne er overkommelige atmosfæren i caféen super hyggelig. Du kan besøge deres hjemmeside her for adresse og menukort ;-)

Skriv et svar

