october dreaming

1. parka jacket h&m 2. leather jacket topshop 3. boots marc by marc jacobs 4. jeans j brand
5. fur jacket diane von furstenberg 6. ring yves saint laurent 7. gloves ralph lauren

Her er min guide til en smuk efterårgarderobe. Hver enkelt ting er dyr men smuk, så jeg har nok
ikke råd til det alt sammen. Ringen og pelsen er noget jeg må være foruden, for så mange penge
kan jeg simpelhen ikke slippe, for én enkelt ting. Sørgeligt men sandt.
Jeg tror hellere ikke min konto vil have så godt af det..

med emneordet , , , , ,

Skriv et svar

