DO NOT LEAVE WITHOUT..


Smukke svenske Victoria Törnegren blogger om mode, skønhed og alt hvad der hører sig til.


Marie Jedig og hendes smukke sko og taske samling, gør at jeg igen og igen vender tilbage
til bloggen. Hun ligger outfit billeder op næsten dagligt, og pigen har stil kan jeg fortælle!

Blandt blogs der fortjener et besøg ligger Rebecca Clarkes blog højt på listen.
Hun har lige startet ny blog op, så hun trænger til forkælelse af en masse nye læsere! Kig forbi!

Mit favorit blog som jeg har fulgt slavisk så længe jeg husker er smukke Katrine Krojbys blog.
Hun har en fantastisk inspirerende stil, og blogger om alt mellem himmel og jord, dog mest mode (;

Skriv et svar

