HOME WANTS

Stol fra Eames – Krus fra Tiger – Abe fra Kaj Bojesen – Lampe fra Kartell
Ur fra Areaware – Træhånd fra Hay – Globus fra Ilva. 

På grund at jeg nu har fået job (fuldtid pr. næste måned) har jeg besluttet mig for at spare op, så jeg kan købe nogen lækre ting, til når jeg flytter hjemmefra. Jeg har altid været god til at spare op, så det skal nok blive en succes. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Drømmer om at kunne købe flere forskellige stole fra Eames til at have rundt om spisebordet. Det kunne se så blæret ud.

Skriv et svar

