NÅR JEG FLYTTER HJEMMEFRA..

Vil jeg have flotte plakater med sommerfugle og krybdyr hængende over min seng eller
i min stue. Har allerede to billeder med udstoppede sommerfugle og tre krybdyr i plexiglas.

Spisebordsstole og gyngestol fra Eames. Jeg er efterhånden forelsket i hele
sortimentet, men det er heller ikke så underligt, for nøj nogen lækre møbler!

Lampe fra Kartell til natbordet, hånd fra HAY til vindueskarmen, små billeder af
sommerfugle og lysestager fra FERM living til stuebordet. Jeg er vild med fine, enkelte
pyntegenstande, som efter min mening netop er det der er med til at give et særpræg.

Alle tingene kan købes på min absolutte yndlingsshop på nettet casanovafurniture.

Skriv et svar

