ET STED I MIT LIV… (MEST personlige indlæg til dato)

Mit klart mest personlige indlæg på bloggen, nogensinde.

Jeg er syg. Mere syg end jeg selv er villig til at indse.
Jeg vil ikke pakke det ind, men alligevel heller ikke udgive mig selv her i blogland.
Mit sygdomsforløb har løbet siden sommerferien og har taget livsgnisten fra mig. Jeg har
kæmpet en kamp hver eneste (fucking) dag, og tror aldrig jeg bliver helt rask. Men jeg bliver
nød til at tro på det, tro på at jeg kan vende tilbage til livet. Derfor lader jeg mig nu indlægge for
anden gang og håber jeg kan komme hel ud på den anden side. Tro og håb er alt jeg har.

3 thoughts on “ET STED I MIT LIV… (MEST personlige indlæg til dato)

  1. Cille siger:

    Wow..
    Kan kun ønske dig held og lykke.
    Det kan lade sig gøre! Taler af egen erfaring..

  2. Natacha siger:

    Tro og håb er alt du behøver lige nu. Resten kommer senere. Du er stærk, og du tør indrømme at du har brug for hjælp. Du skal nok blive rask <3

  3. Heidi siger:

    Det du skriver kunne lige så godt være mig. Held og lykke, det skal nok gå. Jeg mener det.

Skriv et svar

