SOMMERSLANK: KOST

Jeg har samlet mine yndlings tips til blive standklar og vil nu dele dem med jer!

MÆLK I STEDET FOR ENERGIDRIK – Forskning fra Amerika viser at drikker du
mælk efter træning i stedet for diverse energidrik, opbygger du musklerne og forbrænder
dobbelt så meget. Jeg har gjordt det til min faste rutine at tage et glas mælk (eller kakao
som også er helt super) efter træning.

 PROTEIN ØGER FORBRÆNDINGEN – Spis derfor massere af proteiner, da det øger
din forbrænding med 30 %, mod kun 5 % når du spiser kulhydrater. Gode, nemt tilgængelige
kilder  til protein efter træning er særligt; tun, kylling eller kalkun, rejer, æg, og nødder.

SPIS MÆTTENDE MAD – Mange har en tildens til at spise løs af frugt og bær om sommeren.
Frugt i sig selv er sundt nok, men problemet er det ikke mætter særligt godt. Kan du ikke helt
holde dig fra sommerens fristelser, så snup et par blå- eller hindbær.

.. og husk alt med måde. Bliver noget fanatisk, så stop det!

3 thoughts on “SOMMERSLANK: KOST

  1. Heidi siger:

    Dejligt indlæg – har liket på Bloglovin’ så jeg kan huske det!

Skriv et svar

