SOMMERSLANK: TRÆNING

En opfølgning fra sidste sommerslank indlæg, nu med fokus på træning.

STRAMME BALDER – Løb dine ture langs vandet i sandet. Ved løb i sandet får du
pulsen højere op, forbrændt endnu flere kalorier og får strammet balderne godt op.

NYD VEJRET, TAG CYKLEN – Meget mere er der vist ikke at tilføje til det. Gør det!

 PLANLÆG DIN TRÆNING – Min egen erfarring er at det er nemmere at få trænet
tilstrækkeligt, hvis det er planlagt på forhånd. Jeg vil gerne løbe, styrketræne og
dyrke yoga, alt sammen to gange ugenligt. Det kræver en del planlægning og
tid, men står det i kalenderen får jeg det gjort. Så frem med kalenderen, planlæg!

 HURTIGE RESULTATER – Vil du have hurtigt udbytte af din træning og tone din
krop, skal du have særligt fokus på styrketræning. Tag bare én intens måned med
styrketræning 3-4 gange om ugen, og du ville allerede efter den ene måned kunne se
forandring. Styrketræning sætter dit stofskifte i vejret og øger din muskelmasse.

VENEPUMPEØVELSER – Lig dig på ryggen med benene i vejret og skiftevis bøj og
stræk benene. Øvelsen er godt for kredsløbet og giver en lettere følelse benene samt
mindsker hævelser.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: