REBECCA CLARKE VISER SIT KLÆDESKAB

Smukke Rebecca Clarke åbner sit klædeskab, og viser favoritterne frem.

Mit navn er Rebecca Clarke. Jeg er 16 år og netop ved at afslutte tiende klasse.
Min sommer skal bruges på at rejse til London, Roskilde festival, fester og arbejde.

Sko: Mine yndlings sko er klart mine vinrøde vans, som jeg anskaffede mig for et par uger siden.
Her til sommer er det klart sandalerne fra H&Ms samarbejde med Marni der går hen og bliver et hit.

Bukser: Når det kommer til jeans er sorte the shit. Kedeligt? Derfor går jeg også tit i denim shorts.

Genbrugsfund: Mit bedste genbrugsfund er ikke engang et køb, men nogle clips jeg
fik af min far. De sidder nu fint og pynter på min skjorte som er købt i Zara.

 

Yndlings eksklusive: Mit mest eksklusive køb må være mit bælte fra
Moschino, og min strik fra Acne.

Besættelse: Min største last er sko, lakker og solbriller! Jeg ejer virkeligt mange, men her er
mine to yndlings par fra Ray-Ban. Det ene par er vintage, det andet er en gave.

3 thoughts on “REBECCA CLARKE VISER SIT KLÆDESKAB

  1. Kamilla siger:

    Rebecca, du så fucking awesome. Love you!(det er Kamilla fra din klasse, hvis du ikke lige kan regne den ud)

  2. hvemsomhelst siger:

    Superfed stil! Har hun en blog, hvor man kan se mere til hende? :-)

Skriv et svar

