FREMTID

I morgen slutter min ferie med familien, og jeg har en masse ting der fylder
mine tanker, med ting jeg glæder mig og ser frem til. Resten af året kommer
til at byde på mange nye og ukendte ting for mig, hvilket jeg som udgangspunkt
glæder mig til. Jeg fylder 18 lige om lidt og det er i sig selv, noget jeg skal vænne
mig til. Jeg kommer til at skulle tage et ansvar, som jeg slet ikke har været vant til,
pga. min sygdomsperiode hvor min familie har stået på hovedet for mig, og ordnet
en masse ting, jeg ikke selv havde kræfter til.

Jeg starter også på gymnasiet. På første år. Igen. Afsluttede første år for et år siden
og har så brugt det seneste år på at være syg. Har besluttet der ikke skal være mere
snak om sygdom her på bloggen, så yderligere detaljer vil jeg ikke komme ind på.
Regner med at være et-to år ældre end dem jeg kommer til at gå i klasse med, hvilket
på nuværende tidspunkt er en irritationsfaktor, som jeg håber på at kunne vende til
noget positivt. Glæder mig i til at komme i gang igen, så det skal nok blive godt!

Skriv et svar

