try something new – make it work

 

Endnu en polyvore med lækkert kluns til jer, med mig siddende filosofisk og overvejende bag skærmen med et ønske om at blive indkapslet i en kreativ proces hvor jeg kan udfolde og udvikle mig som person og udrette et stykke kunst. Et stykke arbejde hvor verden ikke skaber mig som individ, men hvor jeg skaber min egen individs tilværelse.

One thought on “try something new – make it work

  1. piracetam siger:

    I det tilfælde, at man fravælger modul 3, som er det certificerende modul, er man velkommen til på et senere tidspunkt at tage modul 3 og dermed den fulde NLP Trænercertificering, hvis man skulle ønske det. Man er ligeledes særdeles velkommen til at være til stede på modul 3 og opleve demoerne og præsentationerne sammen med holdkammeraterne.

Skriv et svar

