status: glæde og lejlighed

tumblr_megzhu1ohp1re9pdxo1_500 tumblr_mezi4waREI1r34zyfo1_1280 tumblr_mefomlzSNM1rpu1lwo1_1280 tumblr_lzkquhmHvC1qdusdao1_500 tumblr_lwnzy82ja41qeudsmo1_500Føler mig pisse hamrende priviligeret og glad for tiden. Tingene går op i en højere enhed.
Følelsen inspirerer og motivere mig, til at yde mit bedste og sætte pris på alt
jeg har været og skal igennem. Omkring mig opstår muligheder, der åbner op
for nye veje at gå. Samtidig med jeg render rundt med en masse glæde i kroppen
skal jeg snart flytte hjemmefra, og søger lejlighed (andel eller leje) i København.
Kender i nogen der sælger, udlejer eller noget, så sig til!
Og til sidst.. fucking tak fordi i læser med og tak for jeres søde feedback!

2 thoughts on “status: glæde og lejlighed

  1. Mathilde siger:

    Godt at hører at det går så godt!
    Er der en speciel grund til at du skal flytte hjemmefra så tidligt? Dem af mine venner som er flyttet hjemmefra som 18 +/- 1 år, har nemlig haft det … vanskeligt derhjemme, ingen jeg kender har gjort det friviligt. :)

Skriv et svar

