det der jul

tumblr_mf9q12ikMr1r34zyfo1_1280
Sponsoreret indlæg, med udtryk for egen holdning.

Min krop og mit sind har virkeligt set frem til juleferie. Endelig mulighed for
at slappe af, få set veninderne og hygge med familien.. og mulighed for
julekaos i magasin, da jeg ingen julegaver har fået købt endnu.

Jeg har garderoben fyldt med kjoler, sko og bunkevis af jeans og jeg vil derfor gå
efter at købe accessories til julens udskejelser, til at pifte min garderobe op.

“Accessories kan have en såvel praktisk som æstetisk funktion og er en
vigtig del af garderoben, om du klæder dig på til fest og lige skal have det
ekstra touch, eller blot vil se godt ud til hverdag.”
Kig forbi trendsales og find de assesories, der skal pifte dit outfit op!

Skriv et svar

