snak om jul og om at være barn

IMG_2462 IMG_2470 IMG_2471 IMG_2473IMG_2450

Da jeg var barn, var julen et magisk, fortryllende univers, der fik mig til at vågne spændt og
ivrig hver eneste dag. Forventningerne til selve juleaftenen blev større for hver dag der gik.
Hele julen havde en magi over sig med lys, julesange, pakkekalender og jule tv der holdt mig
fuldstændigt tryllebundet. Selvom hele proceduren var denne samme som året før, lå jeg altid
med sommerfugle i maven dagen før dagen, for spændene var det, ikke at vide om julemanden
ham selv, havde tid til at kigge fordi, eller om hans rensdyr var blevet forkølede. Hele decembers
juleri var magisk og fik mig til at elske hver eneste dag. Juleaften var årets bedste dag med
disneys juleshow og julegaver. Og juledagene som var spækket med familiebesøg, ekstra
julegaver og slik i lange baner. Julen var tryllerisk og jeg husker ingen tid på året, jeg elskede
mere end denne. Hvordan husker i at julen fik tryllebundet jer, da i var små?

Skriv et svar

