Nytårsfortsæt

Foto den 28-07-2012 kl. 18.22 #2Gymnasiet:
– Opretholde en god stabil indsats i timerne.
– Gøre en indsats for at hæve mit samlede gennemsnit.

Foto den 29-11-2012 kl. 09.15 #7Personlig:
1. Flytte hjemmefra.
2. Få et studiejob, hvis ikke jeg stiger i SU.
3. Læse mere skønlitteratur.
4. Afsæt mere tid til at se mine søde veninder.
5. Købe færre mode magasiner.
6. Bruge alt mit tøj (jeg har skabet fyldt med tøj, men går i meget af det samme)
7. Blive ved med at spare så meget op, som jeg allerede gør.
8. Være til stede i det jeg gør, så krop og sind er til stede på samme tid.
9. Gå i seng i ordentlig tid, så jeg ikke lider under min søvnunderskud dagen efter.

IMG_1714Kost og motion:
1. Blive ved med at træne tre gange ugenligt.
2. Tilmeldte mig et løb på minimum 10 km (og gennemføre!)
3. Spise mere varieret og generelt bare mad der gør mig glad.
Foto den 09-08-2012 kl. 10.42 #3

Bloggen:
1. Blogge mere professionelt og regelmæssigt.
2. Blive bedre til at bruge mit spejlrefleks kamera, så jeg udnytter flere af dets funktioner.

Hvad er jeres nytårsforsæt for 2013?

2 thoughts on “Nytårsfortsæt

  1. Sirid siger:

    I stedet for at lave en liste af ting, som f.eks. holde op med at spise chokolade, træne 5-6 gange om ugen, osv. (Vi ved alle sammen hvordan sådanne nytårsforsæt ender.) prøver jeg altid at tænke på ting, jeg kan ændre på, for at gøre min hverdag bare en smule bedre. F.eks. vil jeg være mere positiv, sige ja til flere ting, få mig ud ad min komfortzone og få lavet mine lektier, så jeg får en bedre samvittighed.

    • Det lyder også som en rigtigt god idé :-)
      Jeg er for at man sætter sig konkrete mål for året, men samtidigt kigger på hvor realistisk det nu engang er, inden man springer ud i det! Der er jo ingen grund til at stille for høje krav og mål til sig selv :-)

Skriv et svar

