weekend eating

IMG_2422 IMG_2427 IMG_2424
Det gode ved weekender og ferier er at man har ekstra god tid til at lave og spise god mad.
Jeg startede dagen med min absolutte yndlings morgenmad bestående af smoothiegrød
med mysli, nødder og dertilhørende grøn te. Til frokost lavede jeg den lækreste
nudelsalat med marineret oksekød og kokosdrys. Lige nu sidder jeg også hygger under
dynen med Gossip Girl, chokolade og bland-selv-slik. Håber i nyder jeres ferie!

One thought on “weekend eating

  1. Cille siger:

    Ferie? Ha, jeg må vente en uge til.

Skriv et svar

