status på mit nytårsfortsæt

tumblr_mcxvvp6rEK1rdgbl7o1_500Til nytår satte jeg mig målet at jeg ville løbe 500 km i 2013.
Flere er jer har spurgt ind til hvordan det går og jeg har derfor valgt at lave dette indlæg.

Min grundidé og motivation for dette mål er at jeg altid har løbet, men har det med
at gøre det i perioder, miste motivationen og gå død i det. Det ville jeg gerne lave om
på og motivere mig selv på ny, ved at lave et konkret mål. Altså 500 km på ét år!

Skærmbillede 2013-02-22 kl. 22.36.34Skærmbillede 2013-02-22 kl. 23.04.48For at holde styr på hvor meget jeg får løbet, skriver jeg det ind i et skema.
For at nå mit mål skal jeg løbe et marathon om måneden (42,2 km)

I Januar måned fik jeg løbet 38,3 km.
I Februar har jeg indtil videre fået løbet 32,05 km.

Motivationen til at gennemfører er heldigvis stadig helt i top, så jeg er sikker på jeg nok skal
klare det. Jeg elsker at løbe, især udendørs og fra nu af bliver vejret forhåbenligt kun bedre!

6 thoughts on “status på mit nytårsfortsæt

  1. Rebekka siger:

    Super god idé at lave et skema! Hvordan har du lavet det – er det et specielt program du har brugt?

  2. Excellent post. I was checking constantly this blog and I’m impressed! Extremely helpful information specially the last part :) I care for such information a lot. I was seeking this certain info for a long time. Thank you and good luck.

  3. My brother recommended I might like this website.
    He was entirely right. This post truly made my day.
    You cann’t imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

  4. kokos fett siger:

    Det är perfekt tid att göra planer för framtiden och
    det är också en tid att vara lycklig. Jag har läst det här
    inlägget och om jag kunde jag önskan att föreslår
    att du få intressanta saker eller råd . Kanske
    Du kan skriva nästa artiklar som hänvisar till denna artikel.

    Jag önskan att Läs ännu mer saker om det!

  5. obviously like your website but you need to check the spelling on
    quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and
    I in finding it very troublesome to inform the truth however I will definitely come again again.

Skriv et svar

