this week

IMG_2559

IMG_2572
I den sidste uges har jeg været alene hjemme, lavet god mad og trænet søndag formiddag så jeg
var frisk og klar til en ny uge. Først på ugen mødtes jeg med en sød veninde inde i byen til kaffe
og aftensmad. Jeg har været iført mine nye slangeskinds jeans fra London, re-posted et billede af
mig og min veninde fra rejsen, drukket kaffe og fejret at det endnu en gang blev fredag. Lige nu
befinder jeg mig i selskab med min dyne, dessert og en stor kop te. Rigtig god weekend derude!

Skriv et svar

