februar

Skærmbillede 2013-02-27 kl. 16.02.49

Jeg startede måned ud med korte dage på gymnasiet, god mad og massere af overskud. 
Jeg mødes til kaffe og sandwich op til flere gange med mine søde veninder og rejste til
London med søde Rebecca. Vi spiste god mad, shoppede og fik godt med kaffe og hvidvin.

Skærmbillede 2013-02-27 kl. 15.59.24
Ferien sluttede jeg syg under dynen med slik og is. Jeg kickstartede hverdagen med sund mad
og træning efter en “hård” ferie og sluttede måneden af med en afslappende weekend med lange 
gåture, cafébesøg med mor og burger på Mandela med søde Christina. Hvad har I lavet?

One thought on “februar

  1. Cruz siger:

    It’s amazing for me to have a web page, which is useful in support of my knowledge. thanks admin

Skriv et svar

