basisvarer

Skærmbillede 2013-02-28 kl. 13.14.05

1. Grovvalsede havregryn indeholder en masse gode fibre og holder mig mæt.
2. Græsk yoghurt er fantastisk alternativ til skyr. Den er dejlig cremet og man
får meget mere for pengene. Jeg spiser det til morgenmad med musli og frugt.
3. Rugbrød Husk altid at vælge et rugbrød med massere af fuldkorn og kig altid
efter nøglehulsmærket så du ikke får et med for meget fedt i.
4. Frugt Frisk frugt spiser jeg hver dag. Min favorit er hårde pærer og appelsiner.
5. Avocado en lækker fed satan med massere af gode egenskaber.
6. Økologiske gulerødder mætter godt og bidrager med en masse gode vitaminer.
7. Te For at holde mit kaffe indtag på det acceptable drikker dagligt te. Gå efter en
god grøn eller hvid te. Begge typer indeholder en masse gode antidioxider.
8. Pesto er et super alternativ til mayo, remoulade og smør. Når jeg laver sandwich
bidrager pestoen med en masse smag, der gør at jeg kan undlade salten.
9. Bær Blåbær, hindbær og jordbær. Hvis ikke jeg kan få dem friske, så på frost. Jeg
bruger bær når jeg laver smoothie, i salater eller som topping på morgenmaden.
10. Mandler og andre usaltede nødder. Jeg spiser cirka en håndfuld om dagen.

Derudover køber jeg ofte: peanutbutter, mælk, fuldkornsknækbrød og mørk chokolade.

3 thoughts on “basisvarer

  1. Hej!
    Du har skrevet en kommentar på mit Bianco post, men du har sæt forkert link + du har glemt mail.

    Jeg ville bare lige sige det så du ikke mister muligheden for at deltage ;)

    http://magazine.trendsales.dk/blogs/identical/2013/2/27/vind-bianco-gavekort

    – Amanda

  2. Det ligner meget det jeg også altid putter i indkøbskurven :)

Skriv et svar

