weekend og spørgsmål

Skærmbillede 2013-03-15 kl. 23.05.27

God morgen søde læsere. Har netop spist en god solid morgenmad, drukket morgenkaffe og skal
til at gøre mig klar til fitness. Det er dejligt at mærke hvordan solen påvirker min motivation og mit
humør i den positive retning.

Skærmbillede 2013-03-15 kl. 23.07.19

Jeg modtager ofte spørgsmål fra jer derude. Både om kost, træning, skole, men også mere
personlige spørgsmål. I stedet for at jeg bliver ved med at svare jer en ad gangen, har jeg i
tankerne at samle alle spørgsmålene og svare på dem i ét indlæg. Så har du et spørgsmål, du
gerne vil have svar på, er du meget velkommen til at skrive en kommentar med dit spørgsmål.

God weekend!

3 thoughts on “weekend og spørgsmål

  1. Anonym siger:

    Hvor arbejder du?

  2. Hvor går du i byen? Hvor shopper du? Og hvor spiser du tit? Ynglings forretninger? Ynglingsmærker? Hvor mange gange træner du om ugen og hva træner du, når du gør? :)

  3. Line siger:

    hvilket gymnasium går du på? :-)

Skriv et svar

