Løbeprogram – at øge distancen

Skærmbillede 2013-03-18 kl. 23.03.34

Måden jeg motiverer mig selv på, er ved af sætte mig nye mål med min træning.
Jeg elsker at løbe og vil nu udfordrer mig selv ved at øge distancen! Jeg har med
inspiration fra fitliving udarbejdet et realistisk løbeprogram om hvordan jeg øger
distancen uge for uge på en sund måde, så jeg ikke øger for hurtigt og bliver skadet!

Skærmbillede 2013-03-18 kl. 22.41.09Skærmbillede 2013-03-18 kl. 22.51.11Skærmbillede 2013-03-18 kl. 22.59.26

Hvad siger i til det? Hopper i med på udfordringen? 

One thought on “Løbeprogram – at øge distancen

  1. Keep on working, great job!

Skriv et svar

