anbefaling: holdtræning

tumblr_m4wsobX86r1qd4q01o1_500tumblr_mk0h464Tc11r79fz5o1_500 tumblr_mibhjoBcu01qbt0lco1_500 tumblr_mjb9svXLqa1qjjo6co1_500
Som supplement til mit løb og min styrketræning bruger jeg ofte holdtræning.
Det er super effektivt og udbudet af forskellige hold bliver kun større og større!

Jeg kunne komme med en anbefaling af hvilke hold jeg personligt synes er bedst, men
jeg føler ærligt talt mere for at anbefale hold, ud fra hvad jeres hensigt er med træningen.

1. Hvis du ønsker en bedre kondition
Dit fokus skal være på at du får pulsen helt op!
Alle former for BikeFit, Thai Bo, Boksetræning samt StepFit.

2. Hvis du ønkser at tabe dig
Vejen frem er et miks af konditions- og styrketræning.
Konditionstræning får du ved: Alle former for BikeFit, 
Puls/Styrke, StepFit, Thai Bo og Boksetræning suppleret med
BodyFit og StramOp som også fokusere på muskelopbygning.

3. Hvis du ønsker mere styrke/at være mere markeret
Du skal have fat i de tunge vægte, samt arbejde med den indre styrke.
Hold der forbedre din indre styrke: Alle former for Yoga og Pilates.
Hold med fokus på muskelopbygning: BodyFit og KettleCross.

Overstående hold kan findes i fitness world.

2 thoughts on “anbefaling: holdtræning

  1. Amanda siger:

    Hmm, synes du mangler at sætte ‘stram op’ holdet på, når det gælder fitness world :D ..
    Super effektivt til styrketræning, og man har pulsen oppe under hele forløbet! :)

Skriv et svar

