sunglasses

tumblr_mk7o8a2cKm1r34zyfo1_500
Jeg går til bekendelse.. Jeg elsker solbriller og ejer uendeligt mange par.
Jeg elsker hvordan et par smukke solbriller kan pifte et helt outfit op.

Forhandlerlisten på overstående solbriller kan findes her.
Stedet hvor jeg har gjort nogle gode kup på blandt andet ray-ban’s kan findes her.

One thought on “sunglasses

  1. […] en opsamling på sidste indlæg (link) om solbriller, har jeg hermed fundet frem til det par, der inden længe bydes velkommen i min […]

Skriv et svar

