260313

tumblr_ljytuxdo5p1qdnrk2o1_500tumblr_mjb2ygXVky1qmh9cco1_500
tumblr_ljv4xkzZOm1qa446so1_500

tumblr_m5you1EvSX1r00ee9o1_500tumblr_mk6eyfHp811r6ej77o1_500
tumblr_mc6d88hjyE1rhc9j6o1_500

Solen skinner og giver en lille forsmag på hvad vi kan forvente af det næste
halve års tid. Jeg kan ikke beskrive hvor meget sol og varme gør for mit humør.
Ikke bare varmen men også min positivitet stiger et par grader og jeg ser nu
frem til en god lang påskeferie.
Startede dagen med morgenmad i sengen og satc på skærmen. Om lidt vil jeg
løbe mig en tur i det gode vejr og senere står den på kaffe og gåtur med søde S.
Håber også at i nyder jeres ferie!

Skriv et svar

