100413

tumblr_m5n0aukDLF1qlccb8o1_500 tumblr_mewkbbs2ty1qfapvjo1_500

I perioder hvor man har travlt med skole, afleveringer, arbejde og andre pligter
glemmer man ofte at stoppe op og puste ud. Tiden flyver afsted og den ene uge
tager den anden. Citatet fik mig derfor til at stoppe op og tænke over hvor vigtigt
det er vi giver os selv rum. Vi tilrettelægger os en række vaner, uden at tænke over
hvorfor vi egentligt gør som vi gør. Derfor synes jeg vi bør være bedre til at stoppe
op og spørge og selv: Hvorfor prioterer jeg som jeg gør? Gør jeg det for min skyld?
Hvad får jeg ud af det? Gør det mig glad? Hvad er mine mål i det lange løb?

For hvad er det værd i det lange løb, hvis vi kører os selv trætte og pludseligt opdager
hvor meget tid vi har brugt på noget der ikke tillægger os en grundlæggende glæde?

Skriv et svar

