Træningsdagbog intro

Skærmbillede 2013-04-06 kl. 17.39.25

Som noget nyt her på bloggen, vil jeg prøve at skrive “træningsdagbog” og dele den med jer.
Jeg synes selv det kan være super inspirerende at se hvordan andre strukturerer deres træning
og håber derfor med disse fremtidige indlæg, at kunne inspirerer og motiverer jer!

Skriver i selv træningsdagbog og kunne være interesseret i at dele den her på bloggen
i et indlæg, så må i meget gerne kontakte mig på malenechristinelarsen@hotmail.com.
Vedhæft gerne et billede (enten af jer selv eller noget der inspirerer jer i forhold til træning)

6 thoughts on “Træningsdagbog intro

  1. Anonym siger:

    lyder mega fedt! :)

  2. Julie siger:

    Det er en super god idé med en træningsdagbog – at se at andre rent faktisk for trænet, er virkelig motiverende!

    Jeg ville forresten også lige høre dig om, hvordan du laver nogle af de billedecollager du bruger på bloggen? :o)

  3. Karina siger:

    Jeg bruger endomondo til at registrere al min træning, det er faktisk super godt, og der er gode historik- og statistikfunktioner, hvis man er lidt nørdet!

  4. […] række inspirerende personer kontaktede mig straks, efter at jeg i indlægget her  opfordrede jer til at kontakte mig, hvis i havde lyst til at motiverer og inspirerer ved at dele […]

Skriv et svar

