yoga

Skærmbillede 2013-04-17 kl. 11.57.55
Før i tiden har jeg dyrket regelmæssig yoga men kan desværre ikke finde tiden til det længere.
Mit fokus har i de sidste måneder været på løb og styrketræning. Desværre er mit knæ i de
sidste dage begyndt at brokke sig lidt og derfor skiftede jeg løbetræning ud med yoga i går.
Det føltes rigtigt godt at “være tilbage”; trække vejret helt ned i maven og få strukket godt ud.
Så længe knæet driller, vil jeg dyrke yoga et par aftner om ugen… Har du selv prøvet yoga?

2 thoughts on “yoga

  1. Mette siger:

    “skiftede jeg løbetræning ud med løb i går” – mener du ikke yoga? :D ellers forstår jeg ikke helt indlægget! haha :)
    Jeg vil virkelig gerne prøve yoga, men lige nu er jeg ved at genoptræne ryggen, og kan derfor ikke lave andet sport end mit genoptræningsprogram :/ desværre

    • Jeg læser ellers altid mine indlæg igennem flere gange inden jeg offentliggør dem, men der har vist været en svupper :-)
      Du kan prøve hatha yoga som er den mest “rolige” form for yoga. Her er der mest fokus på dit åndedræt i forhold til styrke, og det er en rigtigt godt måde at få renset tankerne og strukket up på :-)

Skriv et svar

