TRÆNINGSDAGBOG – BETINA JACOBSEN

Endnu en træningsdagbog er nu klar fra en super inspirerende personlighed.

large

Betina Jacobsen er 17 år og går i gymnasiet på første år.

Mandag:
12 km’s cykeltur
Tirsdag:
1 1/2 times fodbold
Onsdag:
5 km. stigningsløb +1,25 times mavetræning
Torsdag:
2 timers gymnastiktræning
Fredag:
45 min. mavestyrke på stuegulvet
Lørdag:
Gåtur på 35 min
Søndag:
8 km’s løbetur + 45 min. mavestyrke + 50 squat
Skærmbillede 2013-04-22 kl. 15.31.07

Hvad er dit mål med din træning?
Målet med min træning (og en sund kost) er at gøre det, som er bedst for min krop! Til dagligt er målet med træningen at fylde kroppen med god energi og overskud, som jeg kan tage med til andre dagligdagsaktiviteter. 
Udseendet spiller selvfølgelig også en rolle. Jeg ønsker i hvert fald, at min krop skal være normalvægtig og have tonede muskler. Denne uges træning er præget af meget mavestyrke, hvilket skyldes, jeg lige nu kæmper for en lækker mave ved hjælp af Iform’s sixpackprogram.

Hvad er dit tip til at presse træning ind i en travl hverdag?
Mit bedste tip må være planlægning, det virker i hvert fald for mig. En træningsplan lavet på forhånd behøver ikke være skrevet ned til mindste detalje (så bliver det nemlig let en pligt), men blot ment som en rette snor, således at en travl uge ikke pludselig er gået uden træning. Just do it!

Betina kører bloggen healthmyway, som kan besøges her

 

One thought on “TRÆNINGSDAGBOG – BETINA JACOBSEN

  1. […] Jeg har helt glemt at fortælle jer, at jeg forleden fik æren af at dele min træningsdagbog for sidste uge samt nogle tanker omkring træning ovre på I FASHION COPENHAGEN, en lækker blog der også har et sundhedstwist! Indlægget jeg lavede, kan du læse her! […]

Skriv et svar

