Life is a bitch and then you die

Skærmbillede 2013-05-02 kl. 14.52.33Skærmbillede 2013-05-02 kl. 14.51.46Skærmbillede 2013-05-03 kl. 08.27.00

@tumblr                     @instagram
Manglende aktivitet på bloggen skyldes at jeg de næste tre dage vil fordybe mig
i dho skrivning. Har indtil været igang non-stop siden jeg stod op med at læse,
skrive og notere. Mit hoved er som en tikkende bombe og alt med sol, cafébesøg,
eller shopping lyder langt mere fristende lige nu. Men det må udskydes til jeg
mandag ved midnat kan se enden og ånde lettet op. Indtil da – hyg jer!

2 thoughts on “Life is a bitch and then you die

  1. Mia. siger:

    åh, dho opgaven har været et af mine højdepunkter i gymnasietiden. Måske fordi jeg faktisk selv fik lov til at vælge et emne som jeg synes var spændende.. :)
    I hvert fald held og lykke med din.

Skriv et svar

