det der nytårsfortsæt

Skærmbillede 2013-05-20 kl. 19.47.53

Flere af jer, har igennem den sidste tid, spurgt ind til hvordan det går med mit nytårsfortsæt.
Status er at jeg er løbet ind i et længerevarende problem med mit knæ. Selvom jeg sjovt nok
ikke er vokset de sidste fem år, mener mit knæ at det skal vokse videre. Det betød jeg måtte
holde en pause, men er nu igang igen!
Nu, 140 dage inde i projektet, var målet at jeg skulle have løbet 190 km. og jeg holder det!
Takket være en ihærdig indsats fra starten af er jeg i skrivende stund oppe på 196 km.
Trods mit knæ har jeg stadig blod på tanden. Jeg lytter til min krop og vil denne gang øge
distancen stille og roligt. Må holde min indre “liiiige-en-km-længere” i kort snor!

Skriv et svar

