guide til sommergarderoben

tumblr_mn59ppCuQx1r34zyfo1_500Kjoler og solbriller (forhandlerliste her)
tumblr_mn56bkxb1b1r34zyfo1_500Shorts og nederdele (forhandlerliste her)
tumblr_mn56luerYT1r34zyfo1_500Toppe (forhandlerliste her)
tumblr_mn59q9VeHh1r34zyfo1_500Læderjakker (forhandlerliste her)

Så er jeg klar med min guide til sommergardarobens musthaves.
I løbet af vinteren forsvinder mit sommertøj og når sommeren kommer, har jeg intet at
tage på! At investerer i en hel nye garderobe kan virke både dyrt og uoverskueligt. Det er
her trendsales kommer ind i billedet. Konceptet er ganske enkelt genialt. Man kan få
solgt ud af sine dyre fejlkøb, samtidigt med at man kan byde på andres lækre sager.

4 thoughts on “guide til sommergarderoben

  1. Rikke siger:

    Sikke nogle lækre items!

  2. Louise siger:

    Lækker lækker sommerguide. Der er godt nok mange skønne ting i blandt. Nupper gerne det hele:) Glæder mig til at tjekker forhandlerlisterne ud. Tusind tak for en lækker guide

Skriv et svar

