læseferien

Skærmbillede 2013-06-21 kl. 12.57.29
Med læseferie og én enkelt eksamen, har der været plads til en del overspringshandlinger.
Jeg har været til distortion, nydt det gode vejr, fået shoppet en del, fået læst og i det hele
taget bare trukket stikket ud og slappet af. Om en uges tid rejser jeg på tre-ugers ferie med
familien og stilheden vil brede sig på bloggen. Jeg vil dog (som altid) kunne følges på instagram.

One thought on “læseferien

  1. – Det har fungeret fint, men der har ikke været plads til overspringshandlinger. Og det har faktisk stresset mig lidt. Fra læreruddannelsen har jeg været vant til at have god tid til at læse til eksamen, så det har været en meget anden oplevelse.

Skriv et svar

